به گزارش همشهری آنلاین، شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: ۳۰ اردیبهشت ماه پرواز شماره ۸۵۱ زاهدان-تهران هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با علامت ثبتی EP-APP در زمان شروع پرواز با مشکل فنی مواجه و از سر باند به رمپ منتقل شد که با هماهنگیهای صورت گرفته مسافران به سالن منتقل شده و از این عزیزان پذیرایی بهعمل آمد.
پس از بررسی های بهعمل آمده توسط همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی بر طرف و در بامداد یکشنبه به تهران عزیمت کرد. روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه نیز پروازهای این هواپیما طبق برنامه انجام و پروازهای تهران-یزد ۸۶۲ و ۶۱۹ یزد-مشهد را بدون تاخیر و در نهایت ایمنی انجام داد.
در ادامه برنامه های پروازی این هواپیما، پرواز ۶۱۸ مشهد-یزد با مشکل فنی مواجه شد. با توجه به زمانبر بودن رفع مشکل باعث به وجود آمدن تاخیر در پرواز بعدی این هواپیما از یزد به تهران نیز شد. لذا مسافرین پرواز مشهد به یزد به ترمینال و بعد از آن به هتل و مسافران یزد به تهران به ترمینال هدایت شده و پذیرایی از این عزیزان صورت پذیرفت. این پروازها پس از برنامه ریزی و جایگزینی هواپیما، در بامداد دوشنبه انجام شد.
شرکت هواپیمایی آسمان وظیفه می داند از تمامی مسافران این پروازها بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرده و به اطلاع می رساند مهمترین اولویت این شرکت حفظ جان مسافران و سلامت پروازهاست.